کارنامه داوطلبان سی و پنجمین دوره پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تا پایان فروردین ماه منتشر می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، داوطلبان شرکت کننده در این دوره از آزمون دستیاری تخصصی پزشکی می توانند کارنامه خود را در هفته آخر فروردین ماه دریافت کنند و با آگاهی از نمرات آزمون نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، کارنامه داوطلبان آزمون دستیاری بالینی و فرم انتخاب رشته به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد.

دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی همچنین اعلام کرد جزئیات نحوه انتخاب رشته و ارسال فرم انتخاب رشته در زمان مقتضی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

به گزارش مهر، سی و پنجمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز پنجشنبه دوم اسفند ماه جاری با حضور 16هزار و 318 داوطلب در 31 حوزه امتحانی برگزار شد.

پذیرش دستیار در رشته های جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)، جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی (ارولوژی)، بیماریهای اعصاب (نورولوژی)، بیماریهای داخلی، بیماریهای عفونی و گرمسیری، بیماریهای قلب وعروق، بیماریهای کودکان، بیهوشی، پزشکی اجتماعی، پزشکی هسته ای، آسیب شناسی (پاتولوژی)، پوست، پزشکی فیزیکی وتوانبخشی، جراحی عمومی، جراحی مغز واعصاب، چشم پزشکی، پرتودرمانی (رادیوتراپی)، رادیولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، گوش و گلو وبینی و جراحی سر و گردن، پزشکی قانونی، طب کار، طب اورژانس و پزشکی ورزشی صورت می گیرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha